Bahar Diyeti!
ANKAmall BLOG
Bahar Diyeti!

Bahar Diyeti!

1 - Eliniz kadar tüketin 

 Kilonuzu kontrol etmenin en iyi yollarından biri de porsiyonlarınızın boyuna dikkat etmektir. Yemeğinizi ölçmek zor ve pratik olamayan bir yöntem olduğundan bu ölçüm için elinizi kullanmak işe yarayabilir. Kişiye göre değişmekle birlikte tüketeceğiniz et miktarı eliniz kadar olmalıdır. Herkesin eli farklı boyutta olduğundan bu ölçü kesin olarak bilimsel sayılmaz fakat ne kadar yemek yediğinizi anlamamıza sağlayacaktır. Bu durumda daha büyük bir eliniz varsa belki biraz daha fazla yemek tüketebilirsiniz.

2 - Hareket edin 

Henüz belirlenmiş bir egzersiz programınız yoksa hadi şimdi yeni bir program oluşturun. Kilo vermekten ruh halimizi iyileştirmeye hatta zihnimizi keskinleştirmeye kadar sürekli olarak sayısız yararlar sunar. Bahar dönemi gelen güzel havalar ve daha fazla gün ışığının getirdiği ayrıcalıkla birlikte açık havaya çıkmak için harika bir zamandır.

Araştırmalar açık havada egzersiz yaparken daha fazla enerji harcadığınızı ve daha fazla keyif alabileceğinizi ortaya koymaktadır. Açık havada spor yapmak stres ve depresyonun da hafifletilmesine yardımcı olabilmektedir.

3 - Yeşillik tüketin 

Yeşil olan her şeyi severim, özellikle de yeşil sebzeler büyük bir sağlık kaynağıdır! Bahar zamanı en çok sevdiğim ürünlerden biri de kuşkonmazdır. Yüksek miktarda lif, folat K vitamini ve demir içeren kuşkonmazı, sadece bir parça zeytinyağı serpiştirerek pişirebilirsiniz.